L'Ajuntament ha creat aquesta Oficina Virtual per aproximar l'Administració al ciutadà. A partir d'aquest servei es pot consultar informació sobre tràmits i gestions oferts des de l'oficina d'atenció al ciutadà. Addicionalment es pot iniciar la tramitació en línia de determinades sol·licituds i tenir accés a la carpeta del ciutadà amb informació personal sota garantia de seguretat.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8
- 08350 Arenys de Mar
Telf: 93 795 99 00
L'horari de l'Oficina serà de : Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8.30 a 14.00 h. Dijous 8:30 a 18.00 h. Tardes només amb cita prèvia. Horari d'estiu , del 15 de juny al 15 de setembre : Dilluns a divendres de 8:30 a 14 h.
Accés a la teva carpeta ciutadana
L'accés a la teva carpeta ciutadana requereix que s'identifiqui utilitzant el seu certificat electrònic o bé utilitzant algun dels mètodes que es mostraran un cop faci clic al botó "Seleccioni mètode d'identificació".
Tutorials sobre com expedir i utilitzar el certificat electrònic de ciutadania idCAT i idCAT mòbil:
Notificacions electròniques:
Portal de suport d'eNOTUM (notificacions electròniques) per a la ciutadania
Configuració del navegador per accedir a la seu electrònica municipal:
- Sistema operatiu Linux i navegadors Mozilla Firefox